Strategije uticaja u prodaji

Šta odvaja efektivne komunikatore od zaista uspješnih pregovarača?

Postoji mnogo načina da utičemo na druge da se ponašaju po našim zahtjevima. Većina ovih načina su predmet obuke Strategije uticaja u prodaji. Na primjer, ovo su neke uobičajene taktike uticaja:

  • Uticaj baziran na promjeni podsticaja druge strane da bi se saglasila (kazne i nagrade)
  • Uticaj baziran na promjeni informacija koje su dostupne drugoj strani (npr. rasuđivanje i prevara).

Osim ovih formi uticaja postoji psihološki uticaj koji je baziran na ideji da, ako razumijemo nauku koja stoji iza načina na koji ljudi razmišljaju, možda bismo bili u mogućnosti da učinimo našu komunikaciju uvjerljivijom. Tačnije, možda bismo bili sposobniji da učinimo vjerovatnim da druga strana kaže “da” umjesto “ne” jednostavno na osnovu toga kako formiramo i pozicioniramo naše zahtjeve – bez promjene podsticaja drugoj strani da bi rekla “da” i bez promjene informacija koje im prezentujemo.

Strategije uticaja je posebna obuka na kojoj ćete naučiti sve o psihologiji uticaja. Učesnicima se daju mini studije slučaja, od kojih svaka ilustruje posebnu strategiju koje pregovarači mogu iskoristiti da učine svoje ideje, ponude i zahtjeve prihvatljivijim.

Sesije su dizajnirane kao efikasan metod za diskusiju o psihološkom uticaju i nude znanje koje se lako može inkorporirati u prodaji, pregovorima, upravljanju ljudima i projektima, kao i u ličnoj sferi komunikacije.

NADOLAZEĆI RASPORED

  • ZIMA/PROLJEĆE 2025
  • Datum:
    Po dogovoru sa grupom
  • Vrijeme:
    --

Strategije uticaja je posebna obuka na kojoj ćete naučiti sve o psihologiji uticaja.

Teme koje se obrađuju na obuci Strategije uticaja u prodaji:

  • Neuronauka i donošenje odluka; Sistem 1 i sistem 2; Emocije, osjećanja i potrebe.
  • Privilegovani momenti; identifikovanje vremena kada je neko posebno receptivan na poruke komunikatora.
  • Važnost pažnje i upravljanje pažnjom; kanalisanje pažnje
  • Obrasci asocijacija
  • Strategije uticaja kroz studije slučaja i grupni rad; razlika između psihološkog uticaja i ostalih vrsta uticaja
  • Mentalni modeli i mreža mentalnih modela

Benefiti:

  • Psihološka prednost u odnosu na kupca
  • Slušanje potreba kupca sa razumijevanjem

U obuci se koristi metodologija „učenje kroz rad“, što znači da su učesnici aktivno angažovani u analizama slučaja, simulacijama, vježbama i roleplayu. Pored toga, učesnici dobijaju intenzivnu obuku i povratne informacije.

Za prijave i više informacija popunite formu, pišite nam na info@bluecoach.me ili pozovite +382 020 671 222.

Prijavite se!

    HAJDE DA RADIMO ZAJEDNO

    Pošaljite nam dobre ljude, vratićemo ih još boljim.

    Blue Coach

    • The Capital Plaza, Bulevar Džordža Vašingtona 102, A18
    • +382 20 671 222
    • info@bluecoach.me
    contact-section