UPRAVLJANJE USLUGOM

Menadžeri intuitivno znaju da će kompanije koje nude najveću vrijednost pobijediti na tržištu i postići superiorne finansijske povrate na ulaganja, a njihova intuicija je podržana i formalnim istraživanjima. Pa ipak, organizacije koje su iskreno i potpuno usredsređene na kupce su rijetke. Izazov je pronalaženje načina da se povežu mnogi interni organizacioni „zupčanici“ koji omogućavaju kupcima da znaju da su u centru postojanja kompanije.

BRZE ČINJENICE:

Kurs traje 8 nedelja (24 sata obuke)
Obezbijeđene su kafa i grickalice
Cijena uključuje pripremni rad, materijale i rad nakon obuke

NA OVOM KURSU, VI ĆETE:

  • Naučiti kako da dizajnirate visoko kvalitetnu uslugu
  • Naučiti kako izgraditi lojalnost klijenata
  • Saznati kako profesionalna usluga pokreće prihode i profit
  • Naučiti kako izgraditi dugoročne odnose sa svojim klijentima
  • Naučiti kako da kreirate organizaciju u čijem su centru klijenti i zaposleni

NAKON KURSA UPRAVLJANJA USLUGOM, BIĆETE OSPOSOBLJENI:

  • Usredsrediti se na poslovne niše i zadovoljiti potrebe klijenata na različite načine.
  • Analizirati sistem motivacije zaposlenih.
  • Usredsrediti se na zadovoljstvo radnika, za koje kompanija veruje da će doprijeniti stvaranju lojalnih klijenata kroz virtuozni ciklus.
  • Izgraditi dugoročne odnose sa klijentima.
  • Motivisati zaposlene kroz zajedničke vrijednosti i kulturu, za razliku od samo ekstrinzične motivacije.

DOBIĆETE SLEDEĆE BENEFITE KAO DIO ISKUSTVA KURSA UPRAVLJANJA USLUGOM:

  • Eksperti za predavanja. Izabrali smo iskusne trenere i predavače sa dubokim tehničkim i praktičnim iskustvom.
  • Materijali za upravljanje kvalitetom usluge. Radne sveske i drugi materijali se dostavljaju na lokaciju za obuku radi lakšeg korišćenja.
  • Konsultantsku podršku
  • Umrežavanje. Prisustvo na našim radionicama pruža izvrsnu priliku da se uči od drugih i da se razvija mreža kontakata.
  • Premium iskustvo. Od lokacije, do sadržaja, hrane i pića, svaki detalj je dizajniran imajući u vidu iskustvo korisnika.

OVAJ KURS JE DIZAJNIRAN ZA:

  • Menadžere korisničkih usluga
  • Menadžere korisničkih iskustava
  • Menadžere
  • Prodajne menadžere
  • Vlasnike biznisa
  • Menadžere maloprodaje

KOJI SU ZAINTERESOVANI ZA UPOTREBU ZNANJA O UPRAVLJANJU USLUGAMA RADI:

  • Izgradnje organizacije
  • Upravljanja angažovanjem i motivacijom zaposlenih
  • Pružanja vrhunske usluge
  • Dugoročno efikasnih prodajnih performansi

PRIJAVITE SE ZA OBUKU

    HAJDE DA RADIMO ZAJEDNO

    Pošaljite nam dobre ljude, vratićemo ih još boljim.

    Blue Coach

    • The Capital Plaza, Bulevar Džordža Vašingtona 102, A18
    • +382 20 671 222
    • info@bluecoach.me
    contact-section